Show simple item record

dc.contributor.authorMeoño Soto, Rodolfo
dc.date.accessioned2021-06-22T00:37:42Z
dc.date.available2021-06-22T00:37:42Z
dc.date.issued1984
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/20368
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourcePraxis no. 29-30 (ene.-jun. 1984) p. 109-112es_ES
dc.subjectFILOSOFÍA DE LAS CIENCIASes_ES
dc.subjectQUÍMICAes_ES
dc.subjectEPISTEMOLGÍAes_ES
dc.subjectENSEÑANZAes_ES
dc.subjectTEACHINGes_ES
dc.subjectCHEMISTRYes_ES
dc.subjectEPISTEMOLOGYes_ES
dc.subjectPHILOSOPHY OF SCIENCEes_ES
dc.titleLa fundamentación filosófica y epistemológica del subprograma de mejoramiento de la enseñanza de la químicaes_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Filosofíaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto