Show simple item record

dc.contributor.authorOvares Ramírez, Flora
dc.contributor.authorAlfaro, Jorge
dc.contributor.authorMora Escalante, Sonia Marta
dc.contributor.authorRojas González, Margarita
dc.date.accessioned2021-06-01T23:52:11Z
dc.date.available2021-06-01T23:52:11Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19914
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceLetras. -- No. 15-16-17 (ene. 1985 - jun. 1986), p. 71-84es_ES
dc.subjectENSEÑANZA DE IDIOMASes_ES
dc.subjectLANGUAGE TEACHINGes_ES
dc.subjectESPAÑOLes_ES
dc.subjectSPANISHes_ES
dc.subjectLENGUASes_ES
dc.subjectLANGUAGESes_ES
dc.subjectEDUCACIONes_ES
dc.subjectEDUCATIONes_ES
dc.subjectLITERATURAes_ES
dc.subjectLITERATUREes_ES
dc.titleEl español como asignatura : contribuciones para la construcción de una nueva práctica pedagógica.es_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Literatura y Ciencias del Lenguajees_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto