Show simple item record

dc.contributor.authorMéndez Méndez, José Mario
dc.date.accessioned2021-05-10T22:59:17Z
dc.date.available2021-05-10T22:59:17Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19426
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceDiálogos no. 4 (2009) p. 57-69.es_ES
dc.subjectEDUCACIONes_ES
dc.subjectFILOSOFIAes_ES
dc.subjectEDUCATIONes_ES
dc.subjectPHILOSOPHYes_ES
dc.subjectPROCESOS DE APRENDIZAJEes_ES
dc.subjectLEARNING PROCESSESes_ES
dc.titleAportes de la filosofía intercultural en la tarea educativaes_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Ecuménica y Ciencias de la Religiónes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto