Show simple item record

dc.contributor.authorAlfaro Pérez, Jorge
dc.contributor.authorVillalobos Gamboa, María Eugenia
dc.date.accessioned2021-05-06T22:10:37Z
dc.date.available2021-05-06T22:10:37Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.isbn9977-938-00-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19364
dc.description.abstractEste trabajo va dirigido a estudiantes y profesores de secundaria. Los datos proporcionados por los diferentes estudios sobre la realidad de la enseñanza del español en Costa Rica nos motivaron a proponer un modelo distinto de presentación de los temas gramaticales.es_ES
dc.description.abstractThis work is aimed at high school students and teachers. The data provided by the different studies on the reality of teaching Spanish in Costa Rica motivated us to propose a different model for the presentation of grammatical topics.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherEditorial Nueva Década S.A.es_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMORFOLOGÍA (GRAMÁTICA)es_ES
dc.subjectMORPHOLOGYes_ES
dc.subjectGRAMATICAes_ES
dc.subjectGRAMMARes_ES
dc.subjectENSEÑANZAes_ES
dc.subjectTEACHINGes_ES
dc.titleEl verbo : texto programado nivel intermedioes_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Filosofíaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto