Show simple item record

dc.contributor.authorMorales-López, Yuri
dc.contributor.authorAlpízar Vargas, Marianela
dc.contributor.authorAlfaro Arce, Ana Lucía
dc.contributor.authorFont, Vicenç
dc.date.accessioned2024-05-20T18:39:55Z
dc.date.available2024-05-20T18:39:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/28012
dc.description.sponsorshipUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherUniversidad Nacional (Costa Rica)es_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.sourceI Congreso Internacional de Ciencias Exactas y Naturales Universidad Nacional Costa Rica, 2019es_ES
dc.subjectMATHEMATICSes_ES
dc.subjectPEDAGOGICALes_ES
dc.titleNoticing and analysis of pedagogical practices in mathematicses_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_8544es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Matemáticaes_ES
dc.identifier.doi10.15359/cicen.1.88


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto