Ramírez Acosta, Jimmy2021-06-012021-06-012007http://hdl.handle.net/11056/19880Se describen las técnicas que suelen emplearse para corregir la producción oral de estudiantes de segundas lenguas . Según la forma en que los estudiantes son corregidos, así su deseo de participar. Parte de la información proporcionada se fundamenta en una investigación l levada a cabo con un grupo de estudiantes de inglés en cuanto a sus ideas sobre modelos de corrección y sus propuestas .The error correction techniques commonly applied by teachers to improve students ' oral output are described here. The way students ' output is treated plays an important role in their desire to participate. Part of the informatIion provided is based on research carried out with a group of students of English conceming their ideas about error correction and the techniques that they proposed.engAcceso abiertoAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ADQUISICIÓN DE SEGUNDO LENGUAJEENSEÑANZA DE IDIOMASESTUDIANTESINGLÉSENGLISHLANGUAGE TRAININGSTUDENTSLANGUAGE ACQUISITIONHow Can EFL Students Be Corrected Without H indering Oral Participation?http://purl.org/coar/resource_type/c_6501