Espinoza Campos, Jorge Luis2021-06-012021-06-012010http://hdl.handle.net/11056/19916XXIV PANAMA TESOL 2010 Annual Congress Re-Imagining Your English Class: Pursuing Professional ExcellenceCreating our own teaching philosophy is an innovative practice and it should be a meaningful part of ourselves as language teachers since it states our learning experiences, goals, beliefs, level of professionalism and self development among many other elements. As teachers we usually write our teaching philosophy just to carry out a school assignment or to complete our résumé. However, in real life, we not often implement all the nice ideas that we stated in our teaching philosophy. The goal of this presentation is to make ourselves as teachers reflect about the importance of developing our teaching philosophy in our field to show our learning and growth through time.Crear nuestra propia filosofía de enseñanza es una práctica innovadora y debería ser una parte significativa de nosotros mismos como profesores de idiomas ya que establece nuestras experiencias de aprendizaje, metas, creencias, nivel de profesionalismo y autodesarrollo entre muchos otros elementos. Como profesores, solemos redactar nuestra filosofía de enseñanza solo para llevar a cabo una tarea escolar o para completar nuestro currículum. Sin embargo, en la vida real, no solemos implementar todas las buenas ideas que declaramos en nuestro enseñanza de la filosofía. El objetivo de esta presentación es hacer nosotros mismos como profesores reflexionamos sobre la importancia de desarrollar nuestra Enseñar filosofía en nuestro campo para mostrar nuestro aprendizaje y crecimiento. a través del tiempo.engAcceso abiertoAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/FILOSOFÍAPROFESORES UNIVERSITARIOSUNIVERSITY TEACHERSDESARROLLO DE LA EDUCACIONDEVELOPMENT OF EDUCATIONENSEÑANZA DE IDIOMASLANGUAGE TEACHINGINGLESENGLISHThe importance of developing our teaching philosophy as EFL professionalshttp://purl.org/coar/resource_type/c_5794