Castro-García, Damaris2024-05-022024-05-022017978-9968-9863-9-7http://hdl.handle.net/11056/27811En esta entrega de Cilampa, se describen varias experiencias sobre la enseñanza de lenguas extranjeras: los programas canadienses de inmersión; el modelo dual para la enseñanza de idiomas, conocido como Dual Language Education en EEUU; y el movimiento europeo Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE).In this installment of Cilampa, several experiences in foreign language teaching are described: Canadian immersion programs; the dual model for language teaching, known as Dual Language Education in the US; and the European Content and Foreign Language Integrated Learning (CLIL) movement.engAcceso abiertoAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/SEGUNDA LENGUASECOND LANGUAGELANGUAGE TEACHINGENSEÑANZA DE IDIOMASThree forms of bilingual education immersion, dual language and CLILhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33