Show simple item record

dc.contributor.authorOrdóñez Peñalonzo, Jacinto
dc.date.accessioned2021-06-22T00:52:03Z
dc.date.available2021-06-22T00:52:03Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/20369
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Nacional, Costa Ricaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourcePraxis. No. 52 (Feb.-jun. 1997)es_ES
dc.subjectEDUCACIÓNes_ES
dc.subjectFILOSOFÍAes_ES
dc.subjectCURRÍCULOes_ES
dc.subjectEPISTEMOLOGÍAes_ES
dc.subjectEDUCATIONes_ES
dc.subjectPHILOSOPHYes_ES
dc.subjectCURRICULUMes_ES
dc.subjectEPISTEMOLOGYes_ES
dc.titleHacia una fundamentación filosófica y epistemológica del currículo educativo en indoaméricaes_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Filosofíaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto