Show simple item record

dc.contributor.authorChacón Rojas, Gilda
dc.date.accessioned2021-05-24T21:42:57Z
dc.date.available2021-05-24T21:42:57Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/19659
dc.descriptionVol. 11, no. 1 (ene.-jun. 1993), p. 19-28.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAcceso abiertoes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceBibliotecases_ES
dc.subjectLECTURAes_ES
dc.subjectREADINGes_ES
dc.subjectEDUCACIÓNes_ES
dc.subjectEDUCATIONes_ES
dc.subjectLITERATURAes_ES
dc.subjectLITERATUREes_ES
dc.title¿Por qué la lectura está en crisis?es_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501es_ES
dc.description.procedenceEscuela de Bibliotecología, Documentación e Informaciónes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Acceso abierto
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso abierto