Search
Now showing items 1-6 of 6
The Role of Facebook in Foreign Language Learning
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2014)
Recently, the way languages are learned has been greatly influenced by
technology. Both learners and professors are exposed to the Internet daily,
so they can take advantage of it to teach and learn a foreign language.
For ...
The Use of Technological Tools in the EFL Class
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2014)
Code-Switching in the EFL Classroom: Friend or Foe?
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2013)
Al comunicarse, las personas bilingües tienden a ir de un idioma al otro debido a diferentes factores, tales como la comodidad, la negociación de significados, la adaptación mutua y la búsqueda de una mejor comprensión. ...
How to Help EFL Beginner Students to Communicate Fluently
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2014)
Resulta siempre difícil lograr que los estudiantes debutantes pierdan el miedo a hablar inglés, debido a diferentes factores como falta de confianza, inseguridad, desmotivación y temor. Sin embargo, los estudiantes necesitan ...
The importance of developing our teaching philosophy as EFL professionals
(Universidad Nacional, Costa Rica, 2010)
Creating our own teaching philosophy is an innovative practice
and it should be a meaningful part of ourselves as language teachers
since it states our learning experiences, goals, beliefs, level of
professionalism and ...