Show simple item record

dc.contributor.authorGonzález Sancho, Roy
dc.date.accessioned2018-06-20T16:47:17Z
dc.date.accessioned2018-11-16T17:04:34Z
dc.date.available2018-06-20T16:47:17Z
dc.date.available2018-11-16T17:04:34Z
dc.date.created2014
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11056/14362
dc.descriptionFacultad de Filosofía y Letras. Maestría en Estudios de Cultura Centroamericanaes_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherEscuela de Literatura y Ciencias del Lenguajees_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectVIDEOJUEGOSes_ES
dc.subjectPERSPECTIVAes_ES
dc.subjectCULTURAes_ES
dc.subjectAMERICA LATINAes_ES
dc.titleAnálisis de la imagen de Latinoamérica en la industria de los videojuegoses_ES
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcces_ES
bk-old-una.tipoTesis-Maestríaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States